شرکت دایا زیست کارا
​​​​​​​تولید کننده کیت های
​​​​​​​تشخیص سریع

کیت تشخیص سریع کمبود ویتامین D دایامب

یکی از دیگر از محصولات شرکت دایامب، کیت های تشخیص سریع ویتامین D است که می تواند در حداقل زمان ممکن و بدون نیاز به فرآیند های پیچیده آزمایشگاهی، میزان ویتامین D در بدن را مشخص کند. شرکت دایامب به طور تخصصی در حوزه تولید محصولات دانش بنیان و کیت های تشخیص سریع فعالیت دارد. 
کمبود ویتامین D به طور متوسط در پنجاه درصد جمعیت جهان دیده می­شود و به عنوان یکی از مشکل سلامت عمومی مطرح  است.  سلولهای بدن برای عملکرد صحیح خود به میزان کافی ویتامین دی نیاز دارند.
ویتامین D یکی از ویتامین­های محلول در چربی است که مسئول افزایش جذب روده ای کلسیم، آهن، منیزیم، فسفات و روی بوده و در بافت های چربی بدن ذخیره می شود. دو فرم مهم مورد نیاز این ویتامین در بدن انسان ویتامین D3 و ویتامین D2 است. ویتامین D3 در پوست انسان و بطور طبیعی با مواجه با نور آفتاب و قرارگرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش تولید می شود و ویتامین D2 عمدتاً از غذاها به دست می آید.
ویتامین D به کبد منتقل می شود و در آنجا به 25 هیدروکسی ویتامین D متابولیزه می شود. در پزشکی از آزمایش خون 25 هیدروکسی ویتامین D برای تعیین غلظت ویتامین D در بدن استفاده می شود. غلظت 25 هیدروکسی ویتامین D در خون (شامل D2 و D3) بهترین شاخص وضعیت ویتامین D در بدن است. 25 هیدروکسی ویتامین D فرم غیر فعال ویتامین دی است که اغلب بدلیل غلظت بیشتر نسبت به فرم فعال آن (یعنی 1 و 25 هیدروکسی ویتامین D) در آزمایش خون اندازه گیری می‌شود.
برای اندازه گیری سطح ویتامین D ،می­توان از تست های خون رایج و کیت های تشخیص ویتامین D استفاده کرد. سطح خیلی بالا و یا خیلی پایین ویتامین D در فرد می­تواند باعث ایجاد مشکلات جدی و بیماری­های مختلف شود. ​​​​​​​

با استفاده از کیت ویتامین D، می توان بررسی کرد که آیا سطح ویتامین D فرد در رنج مورد نیاز برای فرد سالم قرار گرفته است.  کیت های تشخیصی متفاوتی برای اندازه‌­گیری میزان ویتامین D در بازار موجود است. از جمله این کیت ها می­توان به LetsGetChecked Micronutrient Test،Everlywell Vitamin D and Inflammation Test، LetsGetChecked Essential Vitamin Test و Rootine Blood Vitamin Test و کیت تشخیص سریع کمبود ویتامین D دایامب اشاره کرد. این کیت ها نسبت به روش­های رایج خون گیری مزایایی مانند عدم نیاز به نیروی ماهر، استفاده آسان، قیمت مناسب، اندازه گیری در مدت زمان کوتاه را دارا می­باشند. ​​​​​​​

مشخصات فنی محصول

کیت تولید شده دارای خصوصیات زیر می‌باشد:

*استفاده آسان

*ارائه نتایج در کمتر از ده دقیقه

*رنج تشخیص ng/ml) 10-100) 

*دقت انجام تست 93%
*نمونه مورد نیاز برای انجام تست، نمونه خون، سرم یا پلاسما
*رعایت استانداردهای معتبر ملی و بین المللی


جهت سفارش و خرید کیت تشخیص سریع ویتامین D دایامب با شماره تلفن ۲۸۴۲۹۸۰۵ تماس حاصل فرمایید.​​​​​​​

سایر محصولات شرکت دایامب

سوالات متداول
کیت ویتامین دی چیست؟
این کیت شامل تست سریع سطح ویتامین D در بدن است. با استفاده از این کیت می‌توانید سطح ویتامین دی خود را در خانه تست کنید.
نحوه استفاده از کیت ویتامین D دایامب چگونه است؟
برای استفاده از این کیت، ابتدا باید نمونه خون خود را از انگشت خود بگیرید. سپس نمونه را به کیت اضافه کنید.
نحوه سفارش و خرید کیت ویتامین دی دایامب چگونه است؟
کافیست با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید ۰۲۱۲۸۴۲۹۸۰۵